GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 9 oktober 2016

Op weg naar de herfst. Of eigenlijk, het is al herfst.


En dan, na alle warme verrukkelijke dagen die we in de zomer hadden
Is het nu oktober
Het wordt al weer om 17.30 donker en het is kouder
Buiten valt het nog mee
Maar binnen hebben we de verwarming al een paar keer aangehad


Ik bakte een pruimentaart
Zoals ieder jaar vind ik het heel leuk
Om van alles "herfstachtigs" mee naar binnen te nemen


Ik vind het leuk mijn kaarten te combineren met wat ik vind


Nog een zacht zonnetje


Ik haal een boel blaadjes weg uit de tuin
Ik krijg zo vaak commentaar
Waarom doe je dat
Je kunt wel aan de gang blijven
Raar vind ik dat altijd
Buren hebben zo'n bladblazer
Mijn hemel, wat een rotgeluid
Mijn weghalen van blaadjes is een leuk klusje
vind ik


En buiten begint het langzaam te kleuren


2 opmerkingen:

  1. Ik hou ervan, heerlijke knusse herfstdagen met de kaarsen al vroeg aan. Genieten!
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst, het oprapen van je blaadjes en daarna binnen een heerlijke pruimentaart bakken.
    Dat is herfst, geluidloos en heel erg fijn.............

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake