GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 21 oktober 2016

Mijn SHELFIES.


Ik zit de laatste tijd veel op Instagram
Ik vind het leuk
Mijn wereld is weer wat meer open gegaan
Ik heb nu contact met
Instagrammers uit bijv. Iran en Pakistan
Die over hun land posten
Ik zie zulke mooie beelden
Ook uit het dagelijks leven
Die ik anders nooit zou zien


Ik post regelmatig een foto van een kaart
die ik schilderde nadat ik een boek las
En krijg daar positieve reacties op
Zo ontdekte ik dat er heel wat boekenliefhebbers op Instagram zitten
Ik zoek ze onder #bookworm, #booksoninstagram etc.

Maar ik zag ineens een heel originele hashtag
#SHELFIE


Ik dacht: ""O, wat leuk""
En bedacht, "" Dat wil ik ook""
en zette 1 van mijn kaarten tussen de boeken

Mijn SHELFIES dus





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake