GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 8 januari 2017

De eerste dagen van het nieuwe jaar voorbij....


We hebben sneeuw gehad
Nu ja, sneeuw...
Een laagje wit over alles
Vandaag is het grootste deel al weer weg
Ik kocht vogelpindakaas
Eeder las ik ergens dat vogels hier dol op zijn
Gisteren keek ik in het potje en waarachtig
Allemaal snavel afdrukken

INSTAGRAM

Sinds vorig jaar mei zit ik op Instagram
Ik wist niet dat ik dit zo leuk zou vinden
In december deed ik mee aan een foto challenge
Iedere dag een foto naar een opdracht posten
Ik miste het daarna
Ik zocht en kijk ik vond een nieuwe challenge
Dit keer een boeken foto challenge

Dit hoorde bij de opdracht "witte boeken"


Dit bij de opdracht ""Boek en een drankje""


Ik probeer het te combineren met een kaart die ik schilderde

Dit hoorde bij de opdracht "book and mersh""
Er doen bijna alleen Amerikanen mee aan de challenge
Zodat ik degene ben die regelmatig als eerste post
de rest van de deelnemers is waarschijnlijk net wakker
Kan dus niet stiekem inspiratie opdoen
Ik had geen idee wat mersh is
Keek eens op Google en vond merchandising
Aha, merchandising
Laat ik nu 1 stuk mercandising in huis hebben
Nl. deze Bronte tas die ik in 191 in de Bronte Parsonage kocht
Het huis waar de Bronte Sisters leefden
Weten jullie dat ik een groot bewonderaar ben van de Bronte Sisters?
Ik houd zelfs een weblog over hen bij kleurrijk bronte sisters


Vandaag is de opdracht het achtste hoofdstuk
Ik moet de foto nog maken

En de kaarsjes zijn hier in huis nog aan



1 opmerking:

  1. Mooie foto's sommige zag ik al eerder. Dat vogelhart is leuk gemaakt, geweldig om te zien en om te maken denk ik. Fijne weel en succes met je challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake