GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 28 januari 2017

Nieuwe aquarel verf. Wat een verschil in prijs.


Woensdag ben ik naar Peter van Ginkel geweest
Om aquarel verf en andere spullen te kopen
Altijd heel leuk m daar naar toe te gaan

Mijn geel was op
Dus deze aquarel verf pakte ik als eerste


Jaren geleden kreeg ik een doos van een vriendin
met napjes aquarel verf
Ik deed er een poos niets mee
Tot ik vorig jaar het toch eens probeerde
Ik werd enthousiast
En kocht zelf ook aquarel napjes
Daarom kocht ik nu een nieuw aquarel doosje
De prijs viel erg mee
Ik dacht dat het veel duurder was,  12,95
BTW komt er nog bij


Nu ik weer in groot formaat schilder begrijp ik waarom ik eerder geen napjes gebruikte
Ik gebruik dikke aquarel penselen wanneer ik in groot formaat schilder
Die passen niet in een klein napje
Bovendien heb ik dan behoorlijk veel aquarel verf nodig
En het is gemakkelijker verf uit een tube te spuiten


Ik pakte de aquarel verf die ik nodig heb
En een nieuwe gum
Een nieuw marterharen penseeltje
Thuis bekeek ik de bon van P.van Ginkel
En zag dat 1 aquarel tubetje geel 10.00 euro en 1 aquarel tubetje geel 4.60
Wat een verschil, he?
Ik ga eens goed opletten of ik kan ontdekken
Wat het verschil is in de praktijk

Ik doe mee aan
bluechairdiary/sunday-sketches

Alexandra McVean is een kinderboeken illustratrice
Zij maakt zulke mooie aquarellen
Op haar blog kunnen op zondag kunstenaars laten zien wat ze maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake