GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 24 juli 2019

Serie zomerkaarten, gemaakt met fluoriserende pennen.


Ik heb een nieuwe serie zomerkaarten gemaakt
Dat doe ik ieder jaar

Dit jaar wilde ik experimenteren met
Mijn fluorescerende markers

Het is niet zo gemakkelijk om te fotograferen
Het fluorescerende verdwijnt op de foto
Ik heb met een fotobewerkingsprogramma geprobeerd om toch het effect te benaderen

Cactussen 
Ze verwijzen naar tropische landen
Hun felgekleurde bloemen


Scooters


Van alle vervoermiddelen vind ik de scooter het mooist
Wanneer je op internet naar voorbeelden zoekt zie je scooters in de mooiste kleuren



Op Pinterest zijn een heleboel roze zomerse attributen te vinden
Een roze tas


En hier allemaal







1 opmerking:

  1. Die cactus springt er echt uit, geweldig werk heb je weer verricht en dan met die warmte. Respect hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake