GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 19 april 2020

mijn eerste boekje. Ode aan de lente voor Henny.


Een van mijn liefste vriendinnen is jarig
Zij houdt zich strikt aan #stayhome
Zij woont alleen met haar hondje
Ik vind het zo zwaar voor haar

Ik wilde iets maken wat haar blij maakt
Iets anders dan anders
Ineens wist ik het

Ik maak een boekje

Een boekje met felicitaties
En gedichtjes over de LENTE

Bladzijde 1-2


Bladzijde 3-4


Met vogeltjes


Bladzijde 5-6



En kuikentjes


En een kikkertje


Bladzijde 7-9  


Haasjes


En Narcissen




En bloemenmeisjes




Ik heb een webshop
KLEURRIJKwatercolors

NB het fotograferen blijft moeilijk
In het echt zijn de kleuren veel mooier


3 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake