GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 14 december 2020

Lid geworden van een groep waar ik hopelijk van kan leren.

 

Ik heb op Twitter een lijst met illustrators, die ik leuk vind, aangemaakt

twitter/list/ Ik weet niet of je dit kunt zien wanneer je niet op twitter bent

Vooral in de hoop van hen te leren

Via 1 van hen werd ik attent gemaakt op de Facebook groep Creative Card Collective

Ik heb me zonet voorgesteld aan een groep van 229 creatievelingen

Ik hoop ook van hen te leren

Ik maakte deze collages voor mijn Facebook pagina 

6 opmerkingen:

  1. Altijd inspirerend andermans werk he. Ik zit niet oo twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit ook niet op twitter, maar een groep is altijd inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK ben benieuwd. Kun je op de link klikken van twitter en zie je dan wat?

      Verwijderen
    2. Ja, ik zie wel dingen: A Illustration. Maar ik zie niet jouw dingen.

      Verwijderen
  3. Ik zet mijn reactie op mijn blog hier ook even neer. Voor het geval je het niet ziet. Over Etsy verkopen.
    Dat was een tip van iemand die veel verkoopt. Hou er wel rekening mee dat je dan veel bestellingen uit Amerika krijgt. Ook wil Etsy dat je gratis verzending aanbiedt in Amerika boven een bepaald bedrag. Dan kom je ook beter tevoorschijn in zoekresultaten. Hou rekening met hoge verzendkosten, die moet je dan doorberekenen in de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het poesje is geweldig. En leuk een online club is ook gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake