GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 4 mei 2022

Wat heb ik zoal gemaakt de afgelopen tijd?


Ineens schoot me iets in mijn hoofd
Ik heb dit schilderij met tekst gemaakt om op een canvas tas af te kunnen drukken.
Maar ineens dacht ik
Ik kan er ook een kaart van maken
Ik ga hier nu verder mee experimenteren
Iets schilderen en er een tekst bij tekenen

 

En er waren twee vriendinnen jarig
Ik heb heel wat taartjes en cupcakes geschilderd
Maar had daar nu geen zin in
Daarom maakte ik voor hen allebei een "lente-kaart"



Ik ontwierp vooraf nog wel een verjaardag kaart
Ik gebruikte aquarelverf en markerpennen
Ik vond hem zo leuk
Dat ik hem zelf nog even wilde bewaren





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake