GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 20 december 2022

Een plan voor volgend jaar.


Gisteren verstuurde ik mijn kaarten

Vandaag kreeg ik al een berichtje dat iemand de kaart gekregen heeft

Veel sneller dan ik had verwacht

Ik maakte ook nog twee nieuwe


Het wordt vroeg donker
Dus schilderen met de lamp aan


EN HIER IS DE KAART AF


EN NU ZIJN ZE WEG
Het geeft een dubbel gevoel
  1. Ik mis ze
  2. Ik hoop mensen blij te maken wanneer ze een kaart ontvangen

Ik heb gelukkig de foto's nog
en......

Sommige van de kaarten heb ik opnieuw getekend
Ik ga ze de komende tijd schilderen


PLAN

Ik heb het plan om een voorraadje aan te leggen voor volgend jaar
Het was nu zo'n race tegen de klok en dat geeft stress en dat is niet leuk
Het plan is: vooruit schilderen ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake