GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 12 februari 2023

Verjaardagkaarten en een collectie meisjes/vrouwen portretten.


 In januari schilderde ik alleen de laarzen van Frida Kahlo
Het is nog steeds vroeg donker, dus werken met een lamp, is niet mijn favoriete situatie
Ik hou van daglicht bij het schilderen
Ik maakte een nieuwe banner voor mijn Facebook pagina


FEBRUARI
  • De dagen lengen
  • Het licht is zo mooi, zo helder
  • Overal krokussen
  • Eerst kochten we hyacinten en nu staan er blauwe druifjes in de kamer


Ik maakte twee verjaardagskaarten
Van 1 vergat ik een foto te maken, hoe dom


Het idee is, de koelte van de maand, de heldere kleur, het kan koud zijn, ineens overal voorjaarsbloemen
Ik gebruikte ook een beetje goudkleur




Gisteren ben ik "gewoon" begonnen
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik wil maken
Ik heb geen thema, geen idee
Maar dit vind ik altijd leuk
Dus ga ik een collecte meisjes portretten maken


Het begin is er

3 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer gedisciplineerd heerlijk bezig. Daar kan ik wat van leren. Maar .... pffff discipline ik word al moe als ik eraan denk. Gek he want als ikbezig ben vind ik het heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk plan, Geri! En een prachtig begin! Ik heb ook een serie in mijn hoofd, of het ook een serie wordt weet ik niet, maar gewoon beginnen is een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, Judy, de eerste stap is het moeilijkst. Ik doe alles in kleine stappen. Papier en verfspullen pakken. Ik hoef dan nog niet te beginnen, hoewel ik het vaak wel doe. Iets tekenen, stoppen. Later verder gaan. Het vreemde is dat wanneer je de eerste stap zet de rest ook gemakkelijker volgt.

      Verwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake