GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 28 februari 2023

Wat schilder ik in februari en waarom besloot ik het anders te gaan doen?


Ik begon de maand februari met het idee om een serie "lente" vrouwen te schilderen
 Ik schilderde er 3, waarvan ik er 1 mislukt vind 

I started februar with creating some "springlike" woman. I painted 3, one I didn't like at all. 
 


TOEN GEBEURDE ER IETS

Ik verkocht weer iets via Etsy - KLEURRIJKwatercolors - Etsy Nederland
Ik stuurde het pakje op, helemaal naar Canada
Normaal verzend ik kaarten in een enveloppe met versterkende plastic bubbels erin
Nu deed ik er een stevige kartonnen envelop omheen


DE KLANT KOCHT MIJN FRIDA KAHLO KAART
Ze betaalde voor de kaart, verpakkings-en verzendkosten, 11 euro
Ik weet dat dit weinig is voor een handgemaakte kaart
Maar, denk ik steeds, wie koopt er nu een hele dure kaart?

Ik ging naar Primera, waar een postkantoortjes functie in zit
Ik vroeg hoeveel track and trace kost.......12 euro.......wow......
Een gewone postzegel kostte me 6,60
Dat deed ik toen maar, in de hoop dat het aankomt 

-----------------------

Ik besloot mijn Etsyshop te veranderen

Ik haalde al mijn kaarten eraf
Alleen grotere schilderijen erop
Dan verdien ik tenminste iets
Nog steeds niet veel, maar niet zo achterlijk dat ik erop toe leg, want ik moet ook Etsy nog betalen 

Ik bedacht ik ga mijn mooiste kaarten eens groter schilderen en dat aanbieden
En daarom ben ik dit ineens aan het doen


Ondertussen heb ik toch weer wat kaarten op mijn shop gezet
Ik maakte de prijs hoger
Ik heb er nu een uitleg bij geschreven, waarom de prijs hoger is

En...........ik gaf aan
Dat je het als een kaart kunt beschouwen
Maar ook als een klein schilderijtje
Lijstje erom en hup........ aan de muur

Ik hoop dat het wat aantrekt
Want het loopt geen storm

Ik las ergens dat wanneer je hoger op Google wilt komen je veel links moet plaatsen
Daarom.......nog een keer ;-)

1 opmerking:

  1. Goed idee! En je nieuwe kaarten zijn weer geweldig! Ik heb ook al een tijd grotere dingen op Etsy staan, verkocht wat en toen stond het weer een hele tijd stil. En omgekeerd had ik het idee om weer wat kleinere dingen erop te zetten. Ja, prijzen... ik vind het ook moeilijk. Ik heb de prijzen een tijdje geleden verhoogd. Want de verzendkosten zijn hoog, vooral naar Amerika. Canada zal ook wel duur zijn.
    Succes met de verkoop!!!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake