GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 19 januari 2017

Januari en nieuwe aquarellen.


De eerste weken van januari zijn voorbij

Wat gebeurde er?

Er kwam sneeuw


Ik heb plannen gemaakt voor het komende jaar

Ik wil weer grote aquarellen gaan maken

Ik houd ook een ander weblog bij. Daarin schrijf ik op wat me zoal bezighoud. Ik gebruik het als dagboek. gerikleurrijk/een-droom. Hier heb ik beschreven waarom ik stopte met grote aquarellen maken en waarom ik nu weer wil beginnen. Soms denk ik dat ik beide weblogs tot een geheel zou moeten maken. Dat dit niet gebeurd is komt omdat ik me op dit weblog wil concentreren op de aquarellen.
----------------------

Wat zijn mijn wensen, ideeën voor de rest van januari?

JANUARI
  • 5 aquarel kaarten maken met "" winter"" als onderwerp
  • 3 aquarel boeken kaarten maken en de boeken bespreken op mijn weblog
  • 1 grote aquarel van 1.00 bij 70 cm

WINTER AQUARELLEN


Ik vind het leuk om op Pinterest en Tumblr naar afbeeldingen te zoeken

Op Instagram doe ik mee aan een foto challenge
In de maand januari foto's maken naar opdracht
Hier was de opdracht "wat lees je het liefst""
Nu, ik lees het liefst biografieën



Ik ben tevreden met aquarel van de uil. Ik heb hier indigo en vermiljoen voor gebruikt. Ik was benieuwd wat indigo voor effect zou geven. Eerlijk gezegd vind ik het niet winters genoeg qua sfeer.  Het vosje is mooi getekend. Ik ben minder tevreden met het vrouwenfiguurtje. Ik begrijp nog niet goed wat me irriteert. Het vogeltje met de laars is grappig. Ik ga vandaag beginnen met de aquarel van het vosje.

Mijn kaart aquarellen zijn te koop voor 5 euro exclusief verzendkosten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake