GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 2 augustus 2010

Idee


Ik ben altijd gek op mooie schriften
hoe dikker en groter
hoe beter.

Dit schrift heb ik nog niet zo lang
ik gebruik het
om aantekeningen te maken
mbt het schilderen

Ik heb er o.a. in geschreven
wat ik allemaal wil doen
tot het einde van dit jaar

Zo wil ik zo graag
mijn werk tentoonstellen
bij een heel
bijzondere boekwinkel
er wordt alleen
poezie
boeken over filosofie
en literatuur verkocht

het is een pijpenla, maar heel sfeervol
en
er exposeren steeds verschillende kunstenaars
er is alleen ruimte
voor een
kleiner formaat schilderijen

de kaarten die je hier ziet zijn te klein
het moet een iets groter formaat zijn
ik ga deze kaarten zometeen schilderen
heb er echt zin in

en voor mijn gedroomde expositieruimte
denk ik verder na
wat zou ik daar willen ophangen?

I always love cahiers
this one I am using for my art
all kinds of ideas I write in it
but also the progress I make

On the moment
I am dreaming of an exposition
by a very small bookshop
in the shop they sell
poetry, filofofie and literature

The shop is narrow
but very cosy
I promissed myself
to expose my paintings there
and am thinking
what do I
want to create......

1 opmerking:

  1. een boek voor alles wat ik dit jaar nog wil doen........................
    zo'n dik boek bestaat niet!
    Ik wens jou heel veel succes met de exposities die je van plan bent.
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake