GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 12 augustus 2010

Mode/Fashion

Ik kreeg een mailtje van een vriend die vroeg waarom ik andere onderwerpen kies dan vroeger.  Hij kent mij als iemand die graag kinderen en volwassenen schildert uit andere culturen. Zoals deze schilderijen:



Nu , die liefde is zeker niet over.
ik zal zeker kaarten maken met
een dergelijk onderwerp
Maar ik heb op dit moment een heel mooi boek uit de bibliotheek


Ik heb dit boek gehaald omdat ik informatie over
kleding uit de 18 e en begin 19-e eeuw
wil verzamelen voor
Zoals jullie merken ben ik van deze schrijfsters een grote fan
ik las hun boeken al vanaf dat ik een klein meisje was
ik hou bovendien erg van geschiedenis
In dit boek staan prachtige foto's



Wanneer ik dit zie beginnen mijn handen te jeuken
dat is niet alleen nu het geval
ook vroeger was ik hier druk mee bezig.
ik ga eens op zoek naar oude tekeningen
Toen ik ook nog eens twee prachtige nieuwe kleuren
blauw ontdekte (Pruisisch blauw en indigo)
werden bijna al mijn geschilderde dames in het blauw gekleed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake