GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 24 november 2016

Een wereld aan foto's en een sterk wintergevoel.


Ineens dacht ik
Ik ga eens zoeken naar mooie foto's van vintage kleren in rood
Zoeken op Pinterest is altijd al heel erg leuk.
Wat zijn er veel prachtige foto's
Ik zocht op
Winter red fashion
Fashion 1950
Ik kwam prachtige foto's tegen
Een heel tijdsbeeld komt naar voren


Ik heb al zo'n sterk wintergevoel door het schilderen van deze kaarten
Terwijl buiten een boom nog oranje kleurt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake