GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 28 november 2016

Overal ROOD.


We wonnen een prijs!


Stroopwafels van de postcode loterij

Ik haalde al wat kerstspul naar voren


En schilderde de afgelopen week heerlijk


Buiten zijn nu vrijwel alle blaadjes van de bomen


En ook hier zie ik ROOD


De afgelopen maand beviel me heel goed
Ik heb een nieuwe routine opgebouwd
Na het wakker worden
Begin ik direct met schilderen

Ik doe een kaarsje aan


Zet thee en eet een beschuitje
En begin
Het geeft me de hele dag een tevreden gevoel

1 opmerking:

  1. Kerstrood is overal te zien, in de natuur, in huis, in de winkels. Mooi!
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake