GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 24 november 2019

Naar winterwonderland.


We gingen naar het tuincentrum
Alles is in winterwonderlandsfeer

Ieder jaar koop ik iets
Deze keer een kerstmannetje en 2 sneeuwpopjes
Wanneer de kerst dichterbij komt hang ik er 1 onderaan de krans aan de voordeur



Deze kaart schilderde ik twee keer
Ik ben nog niet tevreden

Uit de eerste kaart die ik het eerst schilderde, knipte ik het meisje
Eigenlijk was het meisje het mislukte gedeelte
Ik heb zo zitten rommelen met de rok
Ik wilde ruitjes maken
Zo los vind ik haar wel leuk


En ho, wie is dit?
Een nieuwe kerst kat


4 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake