GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 1 november 2019

Vermiljoen rood.


Het is november geworden
Oktober weer voorbij
De eerste kaarsjes gaan 's avonds aan
Want wat is het ineens snel donker


Elke morgen 10 uur zit ik klaar
En begin met schilderen
Het gaat langzaam
Want het is priegelwerk
En tussentijds moet het drogen


Ik heb de kaarten van andere jaren nog eens bekeken
Misschien dat ik sommigen nog een keer maak
Hoewel ik ieder jaar weer iets nieuws probeer te schilderen


Ik vind het altijd zo grappig dat ik in deze dagen zo'n fan ben van vermiljoen rood
De rest van het jaar vind ik het een vreselijke kleur

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt prachtig! Grappig, ik hou wel van vermiljoen, ik gebruik het regelmatig. Maar het is wel echt een goede kleur voor Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie kaarten en dat vermiljoen past daar wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake