GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 18 maart 2021

Frida Kahlo, nr 4.

Ik wilde het nog een keer proberen
Een mooi portret maken van een sterke Frida Kahlo


Een Frida met bloemen in het haar
Omdat ik al eerder portretten maakte wist ik waar ik bij het tekenen op moet letten


Hier zien jullie mijn werkplek
Ik gebruikte deze aquarelverf en markers
Leuk ze voor het eerst echt in combinatie met elkaar te gebruiken 




Het resultaat
Hoewel ik de fouten in dit portret zie ben ik er ook trots op

 


 Nu overdenk ik het nog een keer te maken
De tekening nam ik over met het lightboard
Ik wil nog eens zien hoe het eruit ziet wanneer ik haar kleren met een andere kleur geef
deze kleur is overgenomen van de foto die ik gebruikte
Maar hoe is het met meer rode, gele en zwarte kleuren
Daar ben ik benieuwd naar

 
En.............de lente komt

Ik kocht grappige paas figuurtjes

1 opmerking:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake