GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 11 november 2020

De nieuwste kerstkaarten 2020.


En hier mijn nieuwste kerstkaarten
Ik heb er zoveel plezier van om ze te ontwerpen


De kleuren zijn moeilijk te vangen op een foto
In het echt is het veel mooier
Veel meer glanzend en oplichtend


Was ik zo blij dat ik de markers die ik zo graag wil kopen op Bol.com vond
Kreeg ik een berichtje dat het uitverkocht is
Balen en opnieuw op zoek naar markers die er op lijken

En dit is 100 %  aquarel



En...... ik ben zo blij met mijn lightpad
Stuurde ik voorheen kaarten weg en was ik ze kwijt
Ik probeerde ze nog wel eens te maken
Maar meestal was het minder mooi

Nu kan ik mijn kaarten overtrekken
En heb de tekening als basis
Ik leg het origineel op het fel oplichtende pad
leg de lege kaart erop en kan het overtrekken

Jullie moesten eens weten hoe vaak ik een schilderijtje opnieuw maakte
van een dame in een historisch kostuum
Het origineel weg
En nooit, nooit, nooit kreeg ik de tekening zo mooi terug, wat ik ook probeerde

Nu wanneer ik weer iets weg stuur maak ik eerst een tekening



3 opmerkingen:

  1. Wat handig, zo'n lightpad!
    Je kaarten zijn echt prachtig!!!!
    Pff, ik wou dat ik een idee kreeg voor kaarten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je goed bekeken. Mooi met zo'n lichtbak. En de kaarten zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake