GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 7 november 2020

Ik maak bestellingen voor kerstkaarten 2020.


Ik kreeg een bestelling voor 6 kaarten

 4 poezen met Santa Claus muts en 2 kindertjes

En mijn broer bestelde ook 2 poezen kerstkaarten



Dit meisje maakte ik lang geleden

Ik maakte haar opnieuw

Ze is nu te koop in mijn etsyshop/KLEURRIJK



Links zien jullie de eerste kaart die ik jaren geleden maakte
Rechts zien jullie de nieuw gemaakte

Aan de linkerkant van de kaart zien jullie een strook behangpapier
Ik heb dat een periode gedaan
Ik vind het effect mooi

Een van de "kindertjes" die ik maakte


Deze maakte ik dit jaar voor het eerst
Ik ga nog meer kaarten maken
Wil je wat kopen
Geef dat dan bijtijds door
Omdat ik ook voor eigen gebruik wil maken graag bijtijds doorgeven



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Gery. Ik ben er nog niet mee bezig maar het wordt tijd. Ik stuur niet meer zoveel als vroeger. Succes met je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake