GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 3 november 2020

Kerstkaarten 2020 - I.


 Hier zijn ze dan

De eerste kerstkaarten van 2020

De fluorescerende pennen zijn nu bijna op

Ik kocht ze 3 of 4 jaar geleden bij de Lidl
Prijs: 2,95
Ik kocht 3 dozen
Had geen idee dat ik hier zoveel plezier van zou hebben


Ik heb heel wat pennen gekocht daarna en niets valt te vergelijken met de Lidl pennen
Ik krijg zo wel veel materiaal kennis
Ik zocht eerst op viltstiften
En heb nu heel wat pennen met een dikke punt
Daarna zocht ik op pennen
Ik kocht er onlangs een doos die op zich prettig is
Ik ontdekte dat de punt heel belangrijk is
De pennen in deze doos hebben een dunne punt
Ik ontdekte dat aangegeven wordt wat voor punt er in een doosje zit

Ik haalde mijn favoriete Lidl pennen uit hun doos
Wist niet meer wat de werknaam is
Daarom stak ik wat tijd in zoeken op Google
Vond de merknaam
En vond een doos op Bol.com, prijs 18,95


Het katje op de kaart linksonder heb ik ondertussen een fel roze jasje aangegeven

Zo komt hij beter uit


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je de pennen hebt gevonden! De kaarten zijn echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake